Koula News " Ενημέρωση, Tv News, Showbiz "

Read more

ADS2

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

0
Πώς τα καταφέρνει ο Παναγιώτης Μπουγιούρης και μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα σε Ελλάδα και Κύπρο;

«Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια σχεδόν έχω συνηθίσει να μην έχω ρεπό. Και λέω «σχεδόν» γιατί μου έρχεται στο μυαλό το ανέκδοτο με το Χότζα και τον γάιδαρο που λέει ότι πάνω που του έμαθε να μην τρώει, πέθανε.

Έτσι κι εγώ λοιπόν, πάνω που λέω ότι συνήθισα, δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί. Σίγουρα πάντως το απολαμβάνω πολύ γιατί μιλάμε για συνεργασίες που δεν θα ήθελα να χάσω ή να τις στερηθώ από το βιογραφικό μου» τόνισε στο περιοδικό You. Θα σκεφτόταν να πάει μόνιμα στην Κύπρο; «Φυσικά και θα μπορούσα αν και σαν χαρακτήρας μου αρέσει πολύ να αλλάζω παραστάσεις».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/283114/panagiotis-mpoygioyris-ta-teleytaia-hronia-shedon-eho-synithisei-na-min-eho-repo

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...