Koula News " Ενημέρωση, Tv News, Showbiz "

Read more

ADS2

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

0

Δείτε τις 15 πιο ηλίθιες ατάκες πεσίματος, με τις απαντήσεις τους.




1 ) Ξέρεις κάτι..? Τα μάτια σου είναι το ίδιο ακριβώς χρώμα με την πόρσε μου.. Απίστευτο..!!! - Και τα δικά σου μάτια έχουν ακριβώς το ίδιο χρώμα με το μαύρο σου το χάλι.



2 ) Συγγνώμη μήπως είδες κάπου εδώ το νόμπελ μου?? - Α ναι!! Κάπου το πήρε το μάτι μου..Οπ να το..Εκεί είναι μαζί με το μικρό πουλί σου!

3 ) Γεια σου..Είμαι κλέφτης και ήρθα για να σου κλέψω την καρδιά..! - Αστυνομίαααααααααααα!!

4 ) Τι είναι αυτό στο πρόσωπο σου??? ωχχ!! Πρέπει να είναι ομορφιά! Κάτσε να στο βγάλω..Πωπω δεν βγαίνει.! - Δε μπορώ να αποφασίσω αν αυτό που είπες ήταν κάπως έξυπνο ή απλά μαλ@κία..

5 ) Έχασα το τηλέφωνό μου..Μπορώ να έχω το δικό σου?? - Ρε φάε σκ@τά καλύτερα!!

6 ) Συγγνώμη, σε ξέρω από κάπου?? - Ναι, κάναμε μαζί φαντάροι. Όχι, ρε... ούτε με ξέρεις και ούτε θα με μάθεις..

7 ) Μου χαρίζεις το ονοματάκι σου???? - Όχι... πρέπει να πληρώσεις....

8 ) Ζαχαροπλάστης είναι ο πατέρας σου??? - Ναι... Ο δικός σου??Σκουπιδιάρης??

9 ) Έχουμε συναντηθεί κάπου εμείς?? - Ναι, γι αυτό δεν πηγαίνω πια εκεί.

10 ) Είναι αυτή η θέση κενή? - Ναι και αυτή που κάθομαι εγώ θα είναι επίσης κενή αν καθίσεις εδώ.

11 ) Γειά σου! Οι φωνές μέσα στο κεφάλι μού μου είπαν να έρθω να σου μιλήσω.! - Πολύ καλό. Όλοι ξέρουμε ότι οι απόφοιτοι τρελοκομείου είναι περιζήτητοι. Εύγε, αγόρι μου!

12 ) Τι ώρα πρέπει να γυρίσεις στον παράδεισο?? - Σοβαρά τώρα...Πότε θα τελειώσουν αυτά τα αστειάκια με τους αγγέλους και τις μ@λ@κιες??

13 ) Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω?? - Μην κάνεις τον κόπο.

14 ) Τι κάνει ένα καλό κορίτσι σαν εσένα μέσα στο βρώμικο μυαλό μου?? - Προσπαθεί να δραπετεύσει.

15 ) Συγγνώμη, μου είπες κάτι? - Πώς ρε φίλε; Άκουσες τίποτα???? Κάνε μας τη χάρη...

Πηγή: http://www.tsekouratoi.gr/2013/11/15_19.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...